2012/05/08

ConBravo! [Swedish]

Hej! . Jag bestämde mig för att sätta detta en på svenska.

Um ....

Så, i alla fall. ConBravo! i juli ...

Jag är faktiskt lite nervös. Tidigare läste jag upp saker på det ... och mitt hjärta racing, och jag hade "fjärilar i magen" känsla ....

Förhoppningsvis ska gå bra, dock. Jag känner mig själv. Jag ska vara nervös första dagen, men efter att det i 20 minuter, jag lugna ner.

Jag är otålig. Hehehe!

Åh, och jag försöker att hålla sig till att säga, "Rädsla är bara spänning som behöver en attitydförändring." Så jag antar att jag är bara riktigt upphetsad. :P



Min vän Sidney kommer med mig. Det är bra. :D !!!


Antar att jag borde gå tröstar mig själv. Lol xD


 Farväl!

~Matt

--Oh btw, has anybody gone to ConBravo before?  

No comments:

Post a Comment